Verplicht chillen...

26 december 2018 - Karlstad, Zweden

Vandaag wordt een echte, weliswaar verplichte, chilldag want zoals jullie hebben kunnen lezen hebben we wat problemen met de remmen en is het niet verantwoord om zo verder te rijden. We hangen nog lekker lang in ons bedje, ontbijten rustig aan, douchen nog even lekker en gaan dan op pad. Vanochtend wandelen we eerst een kort stukje met Milo en genieten we van de zonsopgang. Prachtig hier en helemaal zo aan het water. Wanneer we dan eindelijk echt een beetje tot leven komen is het alweer bijna lunchtijd. Niet voor ons want wij hebben net ontbeten dus we gaan zo een stukje lopen. Er zit een geocache hier 1,5km vandaan dus die gaan we maar eens zoeken...

IMG_20181226_163227_708IMG_20181226_091859

We lopen de weg af richting de cache en besluiten op een gegeven moment rechtsaf te gaan want daar ligt de cache. Er zitten wat jagers in het bos en wij lopen daar vrolijk doorheen. Misschien toch maar een oranje petje regelen zodat ze ons niet voor loslopend wild aan zien, zeker met het bontje van Jessica haar jas haha. We lopen en lopen maar op een gegeven moment houdt het pad, nou ja pad, en besluiten we toch maar weer terug te keren naar de weg waar we vandaan komen. Deze loopt nog een aardig stukje door en die blijven we nu volgen totdat we echt weer richting de cache moeten. Dat is nog een aardig stukje overigens en we zien allemaal ontzettend leuke huisjes onderweg. Op een gegeven moment moeten we dan echt een keer richting de cache en lopen we weer een bospad op. Het is nog een kilometertje door het bos voor we dan echt in de buurt komen van de cache. Het is even kort zoeken en dan heeft Erik de cache al gevonden. Even loggen en weer terug. Het begint namelijk alweer schermig te worden en voordat het echt zo ver is willen we wel het bos uit zoals jullie vast begrijpen.

IMG_20181226_134333

Nadat we de hele route terug hebben gelopen komen we weer aan bij ons warme hutje. We leggen Milo in z'n mandje want die heeft wat last van z'n pootje. Een bekend probleem hoor dus niks ernstigs. Goed inbinden en het gaat dan gelukkig een stuk beter. Wij pakken nog even snel de camera en het statief om de zonsondergang op de foto te kunnen zetten. We moeten wel opschieten want het gaat alweer hard. Het is dan rond half drie. Kun je nagaan. Het is daarna niet echt pikdonker maar je doet ook niet heel veel. Lekker het tv'tje aan en maar kijken wat er weer voorbij komt vanavond. Het is alweer bijna zeven uur als we gaan eten. Een lekker stukje vlees en wat aardappels staan op het menu vandaag. Nou ja, lekker... Het vult! Maar aangezien we geen boodschappen konden doen moet het maar. We zijn snel tevreden hoor.

PS. We vinden het ontzettend leuk dat jullie ons weer volgen en lezen jullie reacties ook allemaal. We maken er weer een mooi avontuur van!

Veel liefs van ons.

1. André en Gerda Vriend:
    27 december 2018
    Mooie foto's van de zonsondergang.
  2. Desirée:
  7. Dre:
    Veel plezier
  8. Sue:
    27 december 2018
    Jullie hadden het slechter kunnen treffen op het verplichte rustdagje😉 Ik hoop dat jullie snel weer verder kunnen met de tocht!