Erik, Jessica & Milo

Foto’s:
447

Over ons

Wij zijn Erik en Jessica en nemen onze hond Milo overal mee naar toe, dus ook op vakantie :-)
Milo is samen met ons al in vele landen geweest. Frankrijk is een tijd lang favoriet geweest. Uiteraard hebben we de andere 'buur'landen ook gehad zoals Belgie, Luxemburg en Duitsland maar we hebben ons hart verloren aan Scandinavie!

Over onze reis

2018, tijd voor een nieuw avontuur. Het is heel lang onduidelijk geweest waar we naar toe zouden gaan. We begonnen met Italie, het werd later met kerst in Berlijn en pas vlak voor wij echt vetrokken hebben we dan toch besloten om weer richting het Noorden te gaan. Scandinavie! Waar we sinds onze trip in 2014 altijd naar terug willen. Zo mooi hier, de natuur, de huisjes, de mensen! Dus, spulletjes pakken en gaan met de camper dit keer! Eens kijken hoe dat bevalt.

We hopen dat jullie weer met ons mee kunnen genieten door onze verhalen te lezen!

Veel leesplezier!

Liefs,
Jessica, Erik en Milo

Bezochte landen

Wij hebben 13 landen (6%) bezocht:

België, Denemarken, Duitsland, Egypte, Finland, Frankrijk, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Polen, Spanje, Tsjechië, Zweden.