Daar gaan we dan eindelijk!

22 december 2018 - Ottersberg, Duitsland

Een heel jaar geduld moeten hebben voor we weer op vakantie konden en dat zijn we nu dan eindelijk!

Vrijdagmiddag om 16:00u konden we de camper ophalen in Amsterdam. Daar aangekomen zien we dat de verhuurder nog druk in de weer is met de schoonmaak etc. Geen punt, we waren toch iets aan de vroege kant. Enige minpuntje op dat moment was enkel dat de beloofde winterbanden er nog niet onder zagen... Waarom? Die waren nog niet geleverd! Iedereen was overigens wel druk in de weer om het geregeld te krijgen en dat is gelukkig dan ook gelukt! Nu nog even snel met Milo naar de dierenarts voor de jaarlijkse controle en inentingen en het is allemaal zo ver. Rond 19:30u waren we dan eindelijk thuis en genoten we van onze normale routine.

Erik was alweer vroeg wakker en Jessica dit keer niet. Nog even uitslapen hoor en Milo deed met Jessica mee ;-) Eenmaal wakker en ontbeten zijn we druk bezig met inpakken. Wat buurtjes die nog even gedag komen zeggen en/of nieuwsgierig zijn naar de camper en even komen kijken en weer door! En dan, als allerlaatste... Douchen!! Een douche zit niet in dit campertje, wel een toilet. Maar die zit op een plek waarvan je hem echt alleen wilt gebruiken als het echt echt echt nodig is. Liever niet dus haha. Dus nog even lekker uitgebreid douchen en op pad.

Het is rond half 2 als we dan ook eindelijk op pad zijn. We besluiten een paar uurtjes te rijden en zien wel waar we belanden. Zo doen we dat vaker en gaat tot nu toe eigenlijk altijd goed. We komen tot net voorbij Bremen, duitsland. We zijn niet heel ver gekomen, maar hier ook een prima camperplek voor de eerste overnachting. We eten wat, geen culinair hoogstandje vandaag maar gewoon gehaktballetjes in satésaus met brood natuurlijk. Dat dan weer wel. Milo nog even uitlaten en vroeg naar bed zodat we morgen heerlijk veel kilometers kunnen maken. We hebben immers een doel voor ogen...

Here we go...

Bedankt voor het lezen en graag tot de volgende keer!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mechie:
    23 december 2018
    Het begin is gemaakt veel plezier 🙋‍♀️🙋‍♀️
  2. Johan:
  4. André en Gerda Vriend:
    Kerstboom ook mee? 😅
  5. Sue:
    23 december 2018
    We zijn looooosssss😁😁😁 Have Fun!