Waar gaat de reis naar toe...?

16 december 2018 - Velserbroek, Nederland

Tja, de titel zegt het al. Waar gaat de reis naar toe? Dat is nog steeds niet 100% zeker. Italië was heel lang het plan. Een leuke trip van plaats naar plaats en wel zien waar je overnacht. Dat hebben we lang volgehouden tot zo'n paar weekjes geleden. Toen werd het in ene 'met kerst in Berlijn'.  Afgelopen jaar zijn we richting het oosten gegaan en zoals jullie wellicht hebben mee gekregen was dat geen daverend succes. Dus waarom nog een keer die kant op? Maar hey, met kerst heb je daar natuurlijk wel die fantastische kerstmarkten dus waarom niet nog een tweede keer die kant uit?

En toch bleef en blijft het nog steeds kriebelen... Zullen we dan toch? Toch weer naar het noorden? Noorwegen, Zweden, Denemarken... Dat was echt fantastisch en sinds we daar geweest zijn willen we eigenlijk elk jaar weer terug die kant op. Ja het is daar koud maar dat is het hier ook. En dan zitten we toch echt liever daar. Nou ja, de bestemming is nog steeds niet definitief bepaald maar hoe we dit jaar op pad gaan wel, met de camper!

Eerder dit jaar hebben we caravan de deur uit gedaan en zijn we verder gaan kijken naar mogelijke vervoersmiddelen voor de vakantie. Gaan we met de auto en dan van huisje naar huisje of kopen we een nieuwere caravan voor we weer gaan of doen we iets heel anders? Het is dus het laatste geworden. We hebben een leuk buscampertje gehuurd en gaan daar lekker mee op pad. Op naar een nieuw avontuur!

1. Alward Van Ruiten:
    Fantastisch. Laat weten waar naar toe uiteindelijk!! Groetjes
  2. Desirée:
    16 december 2018
    Leuk!!! Maak er wat luitjes! Ga jullie weer volgen!
  3. R.C. Van de Schraaf:
    16 december 2018
    Goede reis ik ben heel benieuwd waar jullie uiteindelijk heen zullen gaan. Heel veel plezier en vooral lekker genieten. Ik ga jullie weer volgen hoor.
  4. André en Gerda Vriend:
    16 december 2018
    Ga jullie zeker weer volgen. Ben benieuwd waar jullie naar toe gaan. Bij ons kriebelt Noorwegen ook weer maar dan in het voorjaar of de zomer. Waar jullie ook voor kiezen heel veel plezier en doe voorzichtig. Hoe lang trekken jullie erop uit?
  5. Pap en mam:
    16 december 2018
    Goede reis en een hele fijne vakantie !!
    Dikke knuffel !! Pap en mam XXX
  6. Stephanie provoost:
    17 december 2018
    Geniet ervan! Benieuwd naar de leuke verhalen!!! 😉😜😘
  7. Cocky:
    18 december 2018
    op naar het avontuur, geniet er van.