Een nieuw verhaal...

22 december 2017 - Velserbroek, Nederland

Het afgelopen jaar is voorbij gevlogen... niet zo eventjes maar gewoon echt heel snel! Er is ook veel gebeurt in dit jaar, we zijn verhuisd, hebben het ontzettend druk op het werk en zijn daarom ook echt wel toe aan onze welverdiende 'grote' vakantie!

Dit jaar gaan we niet naar het Zuiden, niet naar het Noorden maar naar het Oosten... Niet heel ver hoor. We blijven voor ons idee nog aardig dicht bij huis en de plannen zijn nog steeds niet definitief dus wie weet belanden we heel ergens anders. Het oorspronkelijke plan was namelijk om naar Portugal te gaan maar Jessica opperde dat ze graag toch iets meer winters weer wilde want tja, we gaan immers midden in de winter met vakantie en dan mag je natuurlijk geen sneeuw missen! Ook Milo zal dat geweldig vinden, onze oude sneeuwliefhebber.

Het voorlopige plan nu is om naar Tsjechie te gaan. We hebben een bezoek aan Praag op de planning staan en het Reuzengebergte en verder ligt er echt helemaal niets vast. We zien wel waar we uitkomen. We doen het lekker rustig aan dit keer en wat we al eerder vertelden; "we zien wel waar we uitkomen".

We proberen ook deze reis weer vast te leggen middels leuke verhalen en mooie foto's.

Volgen jullie ons ook dit jaar weer?

1. Pap en mam:
    Jessica, Erik en Milo,
    Natuurlijk gaan we jullie reis weer volgen ! Doe voorzichtig en een hele fijne vakantie samen 😘
    Liefs van pap en mam XXX
  2. Desirée:
    22 december 2017
    Geniet van jullie welverdiende vakantie.
  3. Renée:
    22 december 2017
    Doe voorzichtig en vooral heel erg genieten. Polen is ook mooi.
  4. Michel:
    22 december 2017
    Bon Voyage en veel plezier :)
  5. Wilma:
    Ga ervan genieten lieverd, ENJOY 💕💕💕
  6. André en Gerda Vriend:
    Hey Jessica, Erik en Milo
    Leuk dat jullie weer een reis gaan maken en dat we jullie kunnen volgen. Gaan we dus ook zeker weer doen. Succes en doe voorzichtig
  7. Alward:
    24 december 2017
    Klinkt helemaal goed. En de planning past volledig bij jullie.... 😂👍
    Geniet ervan!
  8. Cocky:
    24 december 2017
    Jessica en Erik
    geniet met Milo van alles met volle teugen.
    Groetjes,